VitrA "Living Bathroom

blog_2

Celebrując wellness i radość z pobytu w łazience, VitrA przedstawia łazienkę jako nieformalną przestrzeń życiową.

VitrA opracowała nową kolekcję mebli i artykułów sanitarnych stworzoną we współpracy z amerykańskim projektantem Terri Pecora. Plural przedstawia łazienkę jako centrum towarzyskie, w którym ludzie spotykają się i nawiązują kontakt ze sobą, ze swoimi bliskimi przyjaciółmi i rodziną. Aby podkreślić poczucie ciepła i domowej atmosfery, Pecora stworzyła elementy wzornictwa w kształcie organicznym w neutralnych kolorach i wykończeniach z drewna, które mogą być stosowane w wielu kombinacjach, tworząc indywidualną, intymną atmosferę.

VitrA prezentuje również nowości w swoich najnowszych kolekcjach, jak również niektóre z najlepiej sprzedających się produktów z portfolio współpracy projektantów. Podążając za koncepcją "Living Bathroom", Christoper Pillet's Memoria oferuje inteligentne przegrody i elementy do siedzenia, które zapewniają nieskończone możliwości renowacji w zależności od zmieniających się potrzeb.

Stambuł, zaprojektowany przez Rossa Lovegrove'a i kultową kolekcję VitrA, czerpie inspirację z organicznych kształtów natury, aby stworzyć podnoszące na duchu doznania w prywatnych i publicznych łazienkach.

Kolekcja Matteo Thun's Water Jewels jest połączona z gamą Frame, która stanowi różnorodną wizytówkę mebli łazienkowych i urządzeń sanitarnych. Uspokajająca paleta kolorów szafek i drewnianych wykończeń wprowadza do łazienki domowy nastrój.

Wreszcie, Eternity, stworzony przez Sebastiana Conrana, pomaga również zapewnić dobre samopoczucie i większą swobodę w definiowaniu doświadczeń użytkownika. Asortyment akcesoriów obejmuje wolnostojące elementy, które umożliwiają użytkownikowi dostosowanie przestrzeni do indywidualnych potrzeb i cieszenie się wysoką jakością w łazience.

VitrA jest częścią grupy Eczacıbaşı, jednej z najbardziej znaczących tureckich grup przemysłowych. Założona w 1958 roku, VitrA jest wiodącym tureckim producentem artykułów sanitarnych. W ostatnich latach VitrA rozwinęła się na rynkach międzynarodowych i ponad 50% całkowitej produkcji VitrA jest sprzedawane poza granicami Turcji. Z 16 zakładów produkcyjnych w Turcji, Niemczech, Francji i Rosji, VitrA produkuje pełną gamę produktów łazienkowych, w tym ponad 6 milionów sztuk artykułów sanitarnych, mebli łazienkowych, wanien, naczyń mosiężnych i akcesoriów łazienkowych, które są dystrybuowane do ponad 75 krajów na pięciu kontynentach.